Prometna politika

Arrow down left reflective direction road sign in highway. Roadwork service signal. Narrow lane traffic indicator.

Podaljševanje veljavnosti vinjet: deljenje političnih bombončkov in podcenjevanje volivcev

Vlada, ki je bila izvoljena z obljubo o zeleni in pravični politiki, pred ...
VEČ
foto: Michael Derrer Fuchs

Kakovost zraka v Ljubljani: čas je za ukrepanje, ne zanikanje

V zadnjih mesecih smo v medijih spremljali burno izmenjavo mnenj glede verodostojnosti poročila ...
VEČ
Scenic view of blue and white train at railway station of City of Skofja Loka with passengers leaving platform on a cloudy summer day. Photo taken August 9th, 2023, Škofja Loka, Slovenia.

Društvo potnikov – prava stvar tudi za Slovenijo?

Težav  s katerim se potniki srečujejo v javnem potniškem prometu je veliko,  a ...
VEČ
Radgipfel_LKM_I.Z.

Udeležba Ljubljanske kolesarske mreže na 16. avstrijski kolesarski konferenci “Avstrijski vrh kolesa”

3. in 4. junija se je Iva Zozolly, koordinatorka programov in vodja projektov ...
VEČ
Sightseeing at City of Ljubljana with bus station and railway station in the background on a cloudy summer day. Photo taken August 9th, 2023, Ljubljana, Slovenia.

Odziv na predlog sprememb uredbe o načinu izvajanja gospodarske javne službe javni linijski prevoz potnikov v notranjem cestnem prometu

V Koaliciji za trajnostno prometno politiko smo se odzvali na predlog Uredbe o ...
VEČ
Children make their way to school surrounded by SUVs in London, England.




This photograph is part of a new collection of images highlighting the impact of 'carspreading' on the school run taken by photographer Crispin Huges for Clean Cities.

Carspreading is taking over our cities. Cars are getting bigger — about 1cm wider every two years. The thing is, our streets aren’t. More than half of new cars in Europe are too wide for urban parking spaces, leaving our cities crowded and congested. And carspreading is damaging our planet too - petrol and diesel SUVs burn around 20% more fuel, and electric SUVs require more resources and critical battery minerals. 

Clean Cities is Europe’s largest network of organisations dedicated to active, shared and electric urban mobility.

ŠTUDIJA: Preizkusi pokazali, da vozniki avtomobilov z visokim sprednjim delom ne vidijo otrok, starih do devet let

Po ugotivitvah nove študije, ki jo je pripravil pri Transport&Environment so pokrovi avtomobilskih motorjev vsako ...
VEČ
Fotografija: Marek Lumi, Unsplash

Odziv na aktualno dogajanje v središču ljubljanE v času prometne konice – avtobusi so rešitev, ne problem

V zadnjih tednih središče Ljubljane v času prometne konice redno zaznamujejo stoječe kolone ...
VEČ
marek-lumi-s1Cqjp0_EL8-unsplash (1)

ODZIV DO PREDLAGANIH USMERITEV IN CILJEV NA PRVI KONČNI OSNUTEK PRENOVE 3. POGLAVJA NEPN

V Koaliciji za trajnostno prometno politiko smo se odzvali na predstavitev predlogov ukrepov ...
VEČ
A7308396

ODZIV do predlaganih usmeritev in ciljev v prvem osnutku nepn na področju prometa

V Koaliciji za trajnostno prometno politiko smo na področju prometa pripravili odziv do ...
VEČ
musa-haef-toaX1dyZjcA-unsplash

ODZIV NA DNEVNIKOV PRISPEVEK “Zastoji: se bo nekega dne promet kar ustavil?”

V Koaliciji za trajnostno prometno politiko smo se v preteklem mesecu odzvali na Dnevnikov prispevek “Zastoji: se bo nekega dne promet kar ustavil?”.
VEČ
Linhartova-predlog prenove-vizualizacija

ODZIV PROTI 4-PASOVNI LINHARTOVI CESTI, ZA ZELENO LINHARTOVO, PRIJAZNO MEŠČANOM

KTPP je pripravil odziv na novico, da Mestna občina Ljubljana (MOL) namerava razširiti Linhartovo cesto v štiripasovnico.
VEČ
bonitete_ekolesa©Simon_Koblar_2018

Bonitete in električna kolesa

KTPP je Finančno upravo RS pozval, da razjasnijo zakonodajo, ki opredeljuje bonitete na uporabo službenih koles in e-koles za prihod in odhod na delovno mesto
VEČ