Prometno obremenjevanje

Close Up Of Driver In Car Dropping Trash Out Of Window On Country Road

PROTI SMETENJU OB CESTAH

21 novembra, 2025 #članice, #izpostavljeno, #vpliviprometa Smetenje ob cestah – vse večji izziv ...
VEČ
foto: Michael Derrer Fuchs

Kakovost zraka v Ljubljani: čas je za ukrepanje, ne zanikanje

V zadnjih mesecih smo v medijih spremljali burno izmenjavo mnenj glede verodostojnosti poročila ...
VEČ
PXL_20250411_053009790

Odločitev, ki je zaznamovala mišljenje generacij

Odločitve sprejemamo praktično vsak trenutek. Po podatkih nemškega častnika Der Spiegel jih v ...
VEČ
image-18

Kolesarjenje za podnebno pravičnost – COP30

Mariborska in Ljubljanska kolesarska mreža sta se pridružili mednarodni akciji “COP30 Bike Ride” ...
VEČ
Children make their way to school surrounded by SUVs in London, England.




This photograph is part of a new collection of images highlighting the impact of 'carspreading' on the school run taken by photographer Crispin Huges for Clean Cities.

Carspreading is taking over our cities. Cars are getting bigger — about 1cm wider every two years. The thing is, our streets aren’t. More than half of new cars in Europe are too wide for urban parking spaces, leaving our cities crowded and congested. And carspreading is damaging our planet too - petrol and diesel SUVs burn around 20% more fuel, and electric SUVs require more resources and critical battery minerals. 

Clean Cities is Europe’s largest network of organisations dedicated to active, shared and electric urban mobility.

ŠTUDIJA: Preizkusi pokazali, da vozniki avtomobilov z visokim sprednjim delom ne vidijo otrok, starih do devet let

Po ugotivitvah nove študije, ki jo je pripravil pri Transport&Environment so pokrovi avtomobilskih motorjev vsako ...
VEČ
Vir: Elea iC

Odziv na javno objavo predloga državnega prostorskega načrta za nadgradnjo železniške proge na odseku Ljubljana-Kranj/Naklo

Ljubljana, 2. september 2024 – Koalicija za trajnostno prometno politiko (KTPP) je konec ...
VEČ
marek-lumi-s1Cqjp0_EL8-unsplash (1)

ODZIV DO PREDLAGANIH USMERITEV IN CILJEV NA PRVI KONČNI OSNUTEK PRENOVE 3. POGLAVJA NEPN

V Koaliciji za trajnostno prometno politiko smo se odzvali na predstavitev predlogov ukrepov ...
VEČ
A7308396

ODZIV do predlaganih usmeritev in ciljev v prvem osnutku nepn na področju prometa

V Koaliciji za trajnostno prometno politiko smo na področju prometa pripravili odziv do ...
VEČ
musa-haef-toaX1dyZjcA-unsplash

ODZIV NA DNEVNIKOV PRISPEVEK “Zastoji: se bo nekega dne promet kar ustavil?”

V Koaliciji za trajnostno prometno politiko smo se v preteklem mesecu odzvali na Dnevnikov prispevek “Zastoji: se bo nekega dne promet kar ustavil?”.
VEČ
bonitete_ekolesa©Simon_Koblar_2018

Bonitete in električna kolesa

KTPP je Finančno upravo RS pozval, da razjasnijo zakonodajo, ki opredeljuje bonitete na uporabo službenih koles in e-koles za prihod in odhod na delovno mesto
VEČ
UIRS

Hitra vožnja je nevarna in obremenjuje okolje

KTPP je pripravila odziv na oddajo Avtomobilske prometne minute na Valu 202, kjer je g. Andrej Brglez predstavil mnenje o varnosti vožnje pri visokih hitrostih
VEČ
Alternativna goriva_©Shuttershock_2022

Odziv na Predlog Zakona o infrastrukturi za alternativna goriva in spodbujanje prehoda na alternativna goriva v prometu

V KTPP pozdravljamo pripravo zakona, ki je logičen korak Strategiji o alternativnih gorivih sprejeti leta 2017.
VEČ